WALKA DOBRA ZE ZŁEM WE WSZECHŚWIECIE,PLANETACH ,OSTATECZNA ROZGRYWKA .

Na blogu staram się zamieszczać artykuły ,przekazy ,swoje medytacje ,tak aby dotarły one to ludzi którzy nie korzystają z facebooka ,nie czytają inne medium czy zmiany na ziemi w których zamieszczałem swoje komentarze .Jednak grupa na facebooku NASZ NOWY ŚWIAT którą założyłem skupia mnóstwo ludzi obdarzonych potencjałami ,możliwościami czasami zwanych darami ,którzy widzą ,czuja ENERGIĘ,otrzymują swoje przekazy i dzielą się z innymi ,W wielu rozmowach na grupie są komentowane wizje innych ludzi które również stanowią dla mnie wskaźnik czasu i miejsca dlatego gdy w jednym komentarzu  na grupie zaznaczyłem żę pokazano mi walkę dobra ze złem na poziome ras i zobaczyłem  że nie tylko mi ją pokazano i widzieli to inni ludzie oznaczało to że  mogę już o tym teraz spokojnie napisać .W kilku ostatnich medytacjach spotkałem się z Dagonem i zostałem zabrany na ich statek ,podróżując przez nasze Słońce (jest w nim portal), tunelami i kolejnymi portalami dotarliśmy na miejsce gdzie było mnóstwo statków ,ich ilość była porażająca ,wygląd też ponieważ przypominały znane nam ciała niebieskie ,z księżycem włącznie .Zapytałem Dagona gdzie jesteśmy ,odpowiedział :
SZYKUJE SIĘ ostateczna rozgrywka z rasami obcymi (on użył słowa z naszymi braćmi)które pokochały zło ,to od tej rozgrywki zależy czas i sposób transformacji ,widzisz że oni połączyli wszystkie siły i zmierzają do granicy energii aby tam stoczyć ostatnią walkę ."
Zapytałem co robią tu księżyce ?
to wasza nazwa dana wam aby was zmylić ,oszukać ,wasza prawdziwa nazwa to ciało śmierci ,pokazano wam jak działa ,pokazano w mediach ,filmach ,poprzez ludzi którzy mieli kontakt z naszymi braćmi ,ale ludzie wolą wierzyć w absurd tego ze są jedyna rasą we wszechświecie .To są statki ,bazy które podczepione pod rożne planety mogą w każdej chwili wywołać olbrzymie katastrofy na niej ,mogą zniszczyć ją dosłownie ,Te statki poruszają się przemieszczają i wystarczy że zmieni swoje położenie a na ziemi rozpoczną się zjawiska o niewyobrażalnych skutkach ,dlatego w pierwszej kolejności przejęliśmy te ciała (księżyce) wielu planet ,tak aby unicestwić to zagrożenie ,teraz gdy zrobiliśmy to i zakłóciliśmy tym samym ustalony porządek we wszechświecie, zło wie że nastał czas o którym wszyscy słyszeli ,który miał rozpocząć kolejne podniesienie a rozpoczyna zamknięcie tego cyklu rozwoju istot .Rasy zaczęły sie jednoczyć na wszystkich planetach,na wszystkich płaszczyznach ,we wszystkich wymiarach bo tylko wspólnota jest w stanie zmienić cokolwiek.to samo zaczęli robić nasi bracia którzy zostali przy drugiej energii .Widzieliście ich wołanie o pomoc gdy posłali na statek wiadomość z ziemi (chodzi o lądowanie na asteroidzie które przeprowadzili amerykanie) ,wszystko po to aby jedną rozgrywką zamknąć rozkład energii "
W kolejnej medytacji w następny dzień znów odbyłem podróż ale już na statku Dagonów który tam pozostał ,wtedy pokazano mi jak działają dobre rasy ,które musza sie bronić .Zobaczyłem że całą to gromadę statków złych ras otaczają statki dobrych ras ,był to niesamowity spektakl ponieważ wiele z tych statków widziano na ziemi ,wiele nam pokazano w filmach ,ale były tez niewiarygodnie piękne jak olbrzymie kwiaty w których przepływa kolorowa energia .Pokazano mi że ilość ras dobrych jest większa od złych że ich statki formują się na kształt kuli w której zamykają statki złych ras .Spytałem po co takie okrążenie ich z każdej strony.usłyszałem odpowiedź 
"że gdy zamkniemy kule i włączymy wszystkie bariery ochronne ,spotęgowane naszymi myślami i naszą energią wówczas ci co będą w środku zaczną  rozbijać sie o siebie ,zaczną na siebie wpadać ,nasza bariera będzie zaciskana do środka tak aż oni zrozumieją absurd sytuacji ,poproszą o wybaczenie ,przeproszą pokornie ,złamią swoją naturę i odeślemy ich na planety które sa przygotowane aby nasi bracia znów mogli do nas dołączyć"
 .Zapytałem czy jest możliwość że coś sie nie uda ,że oni jednak obronią się i wyjdą z uścisku ? " wszytko jest możliwe bo na przebieg tej rozgrywki ma wpływ ilość energii jaką dostarczają nam i im wszystkie istoty które są pod ich panowaniem i które współistnieją z nami (dobrymi).Dlatego wszyscy teraz czują walkę i ta walka przeniesie się też na planety na których istnieją dobre i złe rasy.na każdej planecie ta walka będzie zależała od wszystkich istot które ją zamieszkują ,od tego którą energię wybrali złą ,czy dobrą ,dlatego im więcej dobrej energii na planetach tym zło będzie pokazywane oraz będą pokazywani ci co za nim stoją ,każdy może zmienić energię ,wybrać którąś ze stron ale dopiero gdy ta energia będzie widoczna w sercu ,kiedy połączy się naprawdę ze źródłem które mamy w sobie ,dopiero wówczas nastąpi wypełnienie i uwolnienie prawdy ,to też stanowić będzie naszą dalszą drogę ,drogę wszystkich istot ,dlatego czas wyborów ,nauczek i pobudki rozpoczął się i trwać będzie " 
zapytałem MÓWISZ NAS czyli masz na myśli też swoją rasę i inne rasy ? 
"jesteśmy jednością ,nikt nie jest ponad i poniżej dlatego każda rasa jest w fazie rozwoju i to czy naprawdę gości w sobie połączenie ze źródłem okaże się gdy otrzyma zadanie i wybór ,wtedy okaże się czy nazwa dobra rasa ,naprawdę ma tą energię w sobie ,czy zapomniała co to być połączonym bezpośrednio że źródłem .Ta transformacja ,zmiana dotyczy wszystkich ras i widziałeś jakie zdumienie zapanowało wtedy kiedy na spotkaniu wielu ras pokazała się rasa duchowa ,ile ras przestało wierzyć że istnieją ,że to bajki ,Tak samo jak wy przestaliście wierzyć w nich ,tak samo wiele ras na wyższych wymiarach traktowało ich jak legendy .teraz kiedy znów ich zobaczyli ,musza również odbudować swoje połączenie ze źródłem ,wszechbytem ,prawdą ,początkiem i końcem ,bogiem ,Stwórcą wszystkiego ,Nazwaliśmy go wieloma imionami a powinno być jedno te z którym przyszła pierwsza rasa którą stworzył i w które ubrały sie dusze .Jedno słowo którym się określił i które zostało zamienione w całym tym procesie rozpadu energii .Wszystko zmierza do tego abyśmy wszyscy znów nazwali go tym imieniem a wówczas energia i prawda będzie jedna dla wszystkich i nikt nie będzie jej zmieniał ani fałszował czy używał dla własnych celów "
Potem podziękowałem za rozmowę ,zobaczyłem jak ustawiają swój statek w kształcie meduzy i nawet o takiej konsystencji i wszedłem do portalu w statku i znów tym razem przebyłem o wiele dłuższą podróż aby wrócić do miasta dagonów a stamtąd już na miejsce z którego zaczynam medytacje .
Gdy pokazywali mi to pytałem czy mam to opisać ,powiedzieli że przyjdzie czas i zrobisz to .W sumie patrząc na to co nas czeka ,wolałem napisać coś przyjemnego co da ludziom pokrzepienie w tych trudnych czasach ,ale gdy dzisiaj przeczytałem posty na grupie od Andrzeja ,Sławka Eli ,komentarze innych ludzi wiedziałem że wszyscy widzimy i czujemy to samo ,że ten czas nadszedł i mogę to juz napisać bez obaw o oskarżenie siania strachu .Gdy masz wiarę w sobie nie masz strachu o swój los ,strach jest wtedy gdy wierzysz w system ,w bajki że stwórca nie istnieje ,że jesteśmy sami bez opiekunów ,duszy itd .Dlatego jedyne co musimy zrobić teraz w czasie wyboru to połączyć się znów ze źródłem ale bez religii,pośredników tylko bezpośrednio my i nasz kochany Tatuś .
zapytałem tez co nas czeka jak byście przegrali tą walkę ? "to czym karmi sie zło ,wojny ,nieszczęścia spotęgowane do granic wytrzymałości istot ,niewyobrażalne cierpienie .
czy ktoś może wówczas to zmienić ?
TAK TEN KTÓRY ZAPOWIEDZIAŁ SWÓJ POWRÓT I KTÓRY STAŁ SIĘ SIŁĄ SPRAWCZĄ ŹRÓDŁA .-chyba wszyscy wiemy o kogo chodzi ,tylko szkoda że wielu z nas traktuje jego i jego nauki jak baśnie ,jego słowa o powrocie jak mrzonki,

To są juz moje przemyślenia :może własnie taki jest plan Źródła aby istoty znów uwierzyły w niego i jego synów i dzieci że gdy doświadczą ekstremalnego zła które zresztą sami tworzą odcinając się od wiary i ludzi ,istot których posłał między nich  ,wówczas po takiej nauczce zostanie tylko prosić stwórce aby znów zesłał nam na pomoc swojego syna lub istotę którą będzie go reprezentować .Ludzie mówią ze stwórca jest miłością i nie karze ,to dlaczego ci co to mówią karzą innych ? upadlają innych ?dlaczego przestali wierzyć w niego i nie zmieniają tego niewolniczego systemu?dlaczego wola pieniądze od wiary ? dlaczego sami nie są chodzącą miłością ? Stwórca stworzył cały ten proces rozwoju ,wiec dobro i zło więc skoro zna emocje takie jak zawiść ,nienawiść ,zazdrość ,to dlaczego nie miałby dać nauczki swoim dzieciom które przestały w niego wierzyć?dlaczego miały im pozwolić dalej opluwać jego imię ,upadlać jego cząstkę w zamkniętych i twardych sercach ,dlaczego miałby pozwolić aby ciągle wybierali zło ,pieniądz ,krzywdę ,aby woleli dać się zaprogramować niż szukać prawdy ? przecież już nie  raz zatopił tych co źle wybrali ,potem zesłał piękną istotę ,opiekuna dusz aby pokazać jak mamy żyć ,jak mamy pielęgnować jego cząstkę w sobie a my pomijając fakt programowania ,zła na ziemi rzadko kiedy mieliśmy odwagę iść swoja drogą ,woleliśmy nazwać tych co mieli odwagę to zrobić-wyrzutkami niż zastanowić się dlaczego oni są szczęśliwi po za systemem ,po za ustalonymi normami .Teraz gdy znów mamy czasy ostateczne ,czasy wyboru ,czasy szans ,wielu woli wybrać stary system ,brak wiary ,woli zostać zaprogramowanymi niewolnikami niż zmusić rozum i serce do pracy nad sobą ,do rachunku sumienia ,do odpowiedzialności nad własnym życiem ,do odejścia od systemu i walki z nim .Woli nazywać innych fałszywymi prorokami niż posłańcami ,woli wierzyć że to bajki i bzdury ,tylko gdy nadejdzie to o czym piszemy ,o czym mówią posłańcy czy wtedy nie będzie już za późno ? czy w chwili Śmierci gdy  pojawi się myśl TO JEDNAK MIELI RACJĘ ? nie będziesz żałował ? przecież my nie prosimy o nic więcej jak o to abyście byli dobrymi ,wolnymi ludźmi .CZY TO TAK WIELE ? ...........

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

DIAGNOZOWANIE LUDZI I KOLEJNE POTENCJAŁY ADEKWATNE DO SYTUACJI NA ZIEMI .czym się zajmuję

przepowiednie dla polski 2015-ostatni argument -prawda o smoleńsku

przepowiednia z 1849 roku przez Ludwika Roccy - dotyczące świata i Polski

ISLAMIŚCI - WOJNA ,TERRORYŚCI ? CZY POKAZANIE NAM PRAWDZIWEGO OKUPANTA oraz lekcja pokory dla Pawła Kukiza

rozmowa z anunnaki o kontroli umysłów nibiru ,ziemi ,strażnikach wolnej woli

30 września Ratunek dla Europy - nadzieja dla europejczyków to Jedność i zrozumienie działań Rosji -przekaz od istoty z ORIONA

PLAN ZŁA-OKUPANTA NA WRZESIEŃ I RESZTĘ ROKU - UPADEK BANKU I PODKRĘCENIE SPIRALI NIENAWIŚCI DO ISLAMISTÓW oraz jak ochronić się przed tym absurdem

analityk Jacques Baud o Ukrainie -prawda która szokuje - Usa,Unia w roli niszczenia kraju

UPADEK EUROPY DLA RATOWANIA DOLARA CZY WYBAWIENIE I TEST WIARY DLA EUROPEJCZYKÓW?