spotkanie z Nubirianami istotami szarymi -rasa obca zamieszkująca również pod ziemią część 1

Wiele razy wspominałem że w medytacjach towarzyszą mi rasy obce i zapraszają do siebie aby pokazać swój świat ,to jak żyją ,czym się zajmują i aby przybliżyć nam to jak zbudowany jest wszechświat oraz wymiary na który został podzielony.Przeprowadziłem z nimi wiele rozmów i postanowiłem podzielić się z wami tym co mi opowiedzieli i tym co mi pokazali,Moja przygoda z ufo zaczęła się 20 lat temu kiedy w nocy widziałem wraz z 2 osobami niezidentyfikowany obiekt na niebie .Przelatywał bezszelestnie nad naszymi głowami i miał kształt trójkąta w który wpisany było okrąg .Część okrągła świeciła się cała na czerwono a brzegi trójkąta na niebiesko ,wyglądało to przepięknie i poruszało się jednostajną prędkością aby nagle przyspieszyć tak szybko że została tylko smuga kolorowego światła przez chwile a potem wszystko znikło .Trwało to około 1 minuty ale wspomnienie zapisało się w mojej pamięci bardzo mocno i wiem że oficjalne zabawki na wyposażeniu armii w tamtym czasie ,nie wyglądały w ten sposób ani też tak nie przyspieszały ,dlatego zakwalifikowałem to jako spotkanie z ufo. Minęło 20 lat i moje życie zostało tak poprowadzone przez moją duszę ,że po spełnieniu kilku swoich marzeń ,urząd skarbowy zniszczył  mi firmę ,zabrał pieniądze ,ale to tylko zmobilizowało mnie do poszukania odpowiedzi :Dlaczego tak się stało ,że dane mi było wszytko co daje pozornie szczęście ,a potem wszystko zabrano ? i moje poszukiwania doprowadziły mnie do warsztatów integracji świadomości ,czyli nauki medytacji polegającej na zgraniu swoich świadomości w jedną całość aby poznać swoje "wyższe ja" -nadświadomość i tu drugi raz miałem kontakt z istotą pozaziemską, która odwiedziła mnie podczas medytacji .Wówczas nie wiedziałem kim jest i dlaczego ingeruje w moja medytację ,tak samo jak nie wiedziała tego osoba która prowadziła te warsztaty,ale to tylko zachęciło mnie do tego aby medytować coraz więcej i zrozumieć swoje życie i spotkania z obcymi .
Kolejne medytację pokazały mi świat który nas otacza ,a który jest skrzętnie ukrywany przed nami ,doprowadziły do spotkania z istotami energetycznymi ,które odblokowały mój potencjał duszy ,spowodowały że zajmuje się czymś o czym nawet nie marzyłem i pozwoliły mi poznać inne istoty obce które żyją razem z nami na naszej planecie .I jedną z takich ras jest rasa NUBIRIAN -istoty szare nazwane przez ludzi "szarakami " ale ta nazwa jest jak nazwanie kogoś białasem czy czarnuchem ,nie zawiera grama szacunku ,a właśnie takie wartości stanowią o rozwoju danej rasy .Medytacje w których występują istoty obce ,duchowe sa jakby po za kontrolą ciała ,to tak jakby przeżywać śmierć kliniczną ,ciało fizyczne leży sobie bezwładne a wy widzicie i czujecie wszystko to co wam jest pokazane w taki sposób że dopóki nie skończy sie rozmowa czy podróż , nie czujecie ciała fizycznego ,ludzie którzy potrafią wyjść z ciała ,lub przeżyli śmierć kliniczną dokładnie będą wiedzieli o czym piszę .Często ludzie nie potrafią sobie tego uzmysłowić i mówią że to moja wyobraźnia ,ale czy ja mogę wyobrazić sobie czyjś los ,czy mogę widzieć przeszłość lub przyszłość niektórych osób ,albo wiedzieć co zdarzy lub zdarzyło sie w ich rodzinie ? oczywiście że nie ,ale sam miałem wątpliwości ,które rozwiała jedna z istot duchowych .Kiedy pokazywała mi inne istoty duchowe wówczas nagle dotknęła mojego ramienia i poczułem jakby chmara motyli przeleciała mi przez ciało i usłyszałem głos ,"widzisz ,gdybyś kontrolował ten obraz ,wiedziałbyś że cię dotknę " i od tego momentu wiedziałem że medytacje to podróże świadomości po świecie który stanowi geniusz tego który je stworzył.
Nubirian z którym mam kontakt ,nazywa sie też Aron , jest moja bliźniaczą duszą  i jest na wyższym poziomie rozwoju ,dlatego gdy tylko zobaczył że ja otwieram połączenie do kontaktu ,natychmiast sie w nim pojawił aby zobaczyć kim jestem .Medytację są jedną z form wypuszczania swojego ciała energetycznego w wszechświat i rasy " wyższe" których technologia oparta jest na połączeniu energii i materii w sposób nam nie znany od razu widzą takie otwarcie  ,niestety wiele takich otwarć skończyło sie zainfekowaniem przez złe byty ,ale o tym juz pisałem na inne medium i w przekazach.
Aron pojawiał się systematycznie kontrolując mój rozwój ,a raczej moje postrzeganie świata i zrozumienie tego co nas otacza ,gdy stwierdził że może przedstawić mi swój świat ,zrobił to a ponieważ ilości moich pytań nie było końca dlatego opisze to w częściach abyśmy dokładnie zrozumieli to jak żyją rasy w wyższych wymiarach .Dużymi literami są pisane moje pytania ,
KIM JESTEŚ? jestem nubirianinem ,ze względu na kolor skóry nazywacie nas szaraki ,ale my widzimy siebie inaczej .Nasze oczy postrzegają materie i energię inaczej niż wy ,widzimy oba ciała na raz, energetyczne i fizyczne ,sa ludzie w waszym świecie które widzą waszą aure ,i wówczas maja pełen obraz tego jak wyglądacie ,my widzimy podobnie ,dlatego możemy określić stopień rozwoju energetycznego waszej istoty i zbliżyć się do niej i nawiązać kontakt,dlatego czekałem aż zmienisz swoja energię abym mógł przenosić twoją świadomość razem z moja i pokazać ci to co widzisz teraz.
GDZIE JESTEŚMY ? jesteśmy pod powierzchnią ziemi w pierwszym poziomie światów wewnętrznych ,egzystujemy tutaj razem z innymi "istotami szarymi" ponieważ ras podobnych do nas jest 7 a tutaj mamy 4 ,wszystkie są na zbliżonym rozwoju i każda dzieli sie z druga tym co tworzy i posiada .
ŚWIAT który zobaczyłem był zupełnie inny od naszego ,było to miasto do którego wlatywało się przez wulkan ,miasta te są połączone korytarzami tak wielkimi że mieszczą sie w nich ogromne statki ,ponieważ mogą przenikać przez naszą materię ich podróżowanie wygląda inaczej z naszej perspektywy ,my czasami widzimy kawałek statku ,jego część wlatującą do wulkanu a tak naprawdę to jest on osłonięty przed naszym wzrokiem i materia nasza dostosowuję sie do rozmiarów ich statku ,jakby sie rozszerzała do rozmiarów gdy wlatują w wulkan lub przejście na ziemi i statek leci w tunelu aż do wejścia do miasta .Wejście to jest jakby błoną która zmienia kolor ,patrząc na nią od strony tunelu zlewa się z otoczeniem i przed samym wlotem pokazuje sie nagle co jest za nią i rozszerza się ,jest to olbrzymie i po wlocie do środka zasuwa się tak że tworzy idealny krajobraz w którym się znajduję ,zwyczajnie jej nie widać ,kolor otoczenia ,jakby nieba zależy od tego jaki zostanie ustalony ,nam towarzyszył kolor nieba jaki my widzimy przy zachodzącym słońcu ,miasto składa się z wielu małych i dużych piramid ,domy sa w kształcie piramid ,ale tez podobne do naszych wieżowców zakończone zawsze piramidą .nie ma dróg ponieważ wszędzie się lata .
SKĄD MACIE ENERGIĘ ABY TO ZASILIĆ ? rasy takie jak nasza ,na tym poziomie rozwoju korzystają z energii które daje planeta ,każda planeta jest istotą która daje wszystko co potrzebne jest do egzystencji ras którymi się dana planeta opiekuje ,najważniejsze to zrozumieć jej mowę ,to co może dać i to co może stworzyć .Planety to istoty tak olbrzymie ,tak mądre że stanowią same swój byt i same przyjmują gości lub się ich pozbywają ,wszystko za zgodą wszechbytu .istoty które umieją z nimi współistnieć otrzymują wszystko za darmo ,dlatego my mamy energię ziemi którą pobieramy i dzięki kryształom które widzisz na zakończeniach naszych domów ,magazynujemy ,przetwarzamy i zasilamy swoje domy ,miasta ,pojazdy .Każda rasa która osiągnęła 4 wymiar korzysta z energii jakie dają inne istoty ,widzi energie ,umie ją przenosić ,wykorzystać ,dostosować ,dlatego nie musi mieszkać na wierzchu planety ,może zejść pod ziemię i im bliżej środka ziemi tym energia jest większa dlatego rasy cielesne w wyższym rozwoju są jeszcze niżej od nas i korzystają z energii ziemi ,niestety rasa która jest najbliżej jądra ziemi ,to rasa która manipuluje innymi rasami a także wami .
DLACZEGO NIE ATAKUJĄ WAS ?każdy rozwój ma swoja drogę ewolucji ,nasza rasa również była ciemiężona przez rasę złą ,ten wszechświat oraz to co stworzył wszechbyt tak funkcjonuje że rasy złe są drogą do rozwoju dobra ,każda rasa która pokona zło ,rozwija się i ewoluuje tak aby szanować to co stworzyła i pamiętać o tym  że zło istnieje i że nie warto iść w tą stronę ,a ponieważ my mamy już za sobą to co was czeka ,dlatego my doskonale wiemy jaką broń posiadają złe rasy i jak mamy sie ochronić przed nimi .Jak widzisz tutaj żyje kilka ras ,natomiast nasza świadomość jest połączona jeszcze z wieloma innymi rasami ,gdy zło atakowało którąś z ras ,wówczas reszta ras jednoczyła się przeciwko nim i przesyłała do innych ras wiadomość :czym dysponują i skąd maja energię do istnienia i jakiej  broni używają ,to pozwalało innym przygotować się i obserwować znane im siedliska złych ras ,Gdyby chcieli nas zaatakować tu na ziemi ,musieli by skoncentrować olbrzymią ilość energii ,a zachwianie harmonii energetycznej jaka panuje tu na ziemi natychmiast została by przez nas zauważona i moglibyśmy obrócić to przeciwko nim ,dlatego nie atakują nas ale manipulują wami .
A DLACZEGO NAS NIE OBRONICIE PRZED NIMI ?dlatego że każda rasa ma swoja drogę do rozwoju a my akceptujemy i rozumiemy drogi innych ras ,rozumiemy istotę stworzenia przez wszechbyt i wiele razy pomagaliśmy wam abyście się sami nie unicestwili ale to wasza walka zadecyduje czy pokonacie zło i wyciągnięcie z tego nauczkę czy będziecie dalej żyć w tym co wam przygotowali .Spójrz na rasę zwana przez was upadłe anioły ,gdy chciały wam pomóc i pokonać tych co was ciemiężyli wówczas za niezrozumienie i sprzeciw przeciwko wszechbytowi zostali strąceni na ziemie w celu nauki pokory i nauki zrozumienia istoty stworzenia .Oczywiście zostali stąd juz zabrani ale nauczka jaką otrzymali pokazała im że wolna wola jest ograniczona i decyzje dotyczące stworzenia wszechświatów pozostają w myśli wszechbytu .Dlatego rasy które sa na wyższych wymiarach pilnują się ,pilnują istoty stworzenia i pilnują aby próżność ,pycha ,ego nie zawładnęło jednostką i nie przekreśliło wszystkiego czego dokonali .
ALE TERAZ MAMY CZAS W KTÓRYM WSPÓLNIE PRACUJECIE ABY NA ZIEMI BYŁO DOBRZE ,WIĘC MOŻECIE NAM POMÓC ?
Czas jaki teraz mamy rozpoczął proces zamykania procesu dobro-zło który znamy wszyscy ,ten czas wymaga pracy od wszystkich ras dobrych i złych ,po to aby wykonać zadanie jakie daje wszechbyt ,dlatego pomagamy wam w takim zakresie o jaki nas poproszono ,szanując waszą drogę ,szanując rasę która stanowi o waszej drodze ,szanując swoją drogę ku nowemu . cdn

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

DIAGNOZOWANIE LUDZI I KOLEJNE POTENCJAŁY ADEKWATNE DO SYTUACJI NA ZIEMI .czym się zajmuję

przepowiednie dla polski 2015-ostatni argument -prawda o smoleńsku

przepowiednia z 1849 roku przez Ludwika Roccy - dotyczące świata i Polski

ISLAMIŚCI - WOJNA ,TERRORYŚCI ? CZY POKAZANIE NAM PRAWDZIWEGO OKUPANTA oraz lekcja pokory dla Pawła Kukiza

rozmowa z anunnaki o kontroli umysłów nibiru ,ziemi ,strażnikach wolnej woli

30 września Ratunek dla Europy - nadzieja dla europejczyków to Jedność i zrozumienie działań Rosji -przekaz od istoty z ORIONA

PLAN ZŁA-OKUPANTA NA WRZESIEŃ I RESZTĘ ROKU - UPADEK BANKU I PODKRĘCENIE SPIRALI NIENAWIŚCI DO ISLAMISTÓW oraz jak ochronić się przed tym absurdem

analityk Jacques Baud o Ukrainie -prawda która szokuje - Usa,Unia w roli niszczenia kraju

UPADEK EUROPY DLA RATOWANIA DOLARA CZY WYBAWIENIE I TEST WIARY DLA EUROPEJCZYKÓW?