JAK NAWIĄZAĆ KONTAKT Z ISTOTAMI POZAZIEMISKIMI?

Jak nawiązać kontakt z istotami pozaziemskimi? Jak zrobić aby się do mnie odezwały?zrób coś abym mógł się z nimi też kontaktować? -te pytania zadaje mi coraz więcej ludzi ,zwłaszcza młodzi ludzie ,odpowiedź na nie ,jest zawarta w rozmowie z Nubirianinem ,ale też będzie w rozmowie z Dagonem,natomiast odpowiem wam tak jak oni mi to przekazali .Musimy zrozumieć że to oni ustalają kontakt z ludźmi ,oni wyznaczają ludzi z którymi chcą się kontaktować.Jak to robią ?Tak jak powiedział Nubirnianin ,oni widza nas inaczej niż my siebie ,widzą nasza aurę ,to co stanowi prawdę o nas samych ,nie da się oszukać obcych którzy tak widzą człowieka .W aurze zawarte jest wszystko ,wasz stan zdrowia ,to jakim człowiekiem jesteście ,jej kolor mówi im czy tworzycie złą energię czy dobrą ,czy jesteście  gotowi na takie połączenie ,i najważniejsze, czy zrozumiecie to połączenie i będziecie mieli umiejętność i odwagę przekazywać tą wiedzę dalej .Nie oszukacie takiej rasy ,tak jak oszukujecie siebie ,oni naprawdę widzą czy chęć kontaktu z nimi to tylko wasze chciejstwo ,wasza próżność ,chęć bycia kimś wyjątkowym ,chęć popisywanie się przed znajomymi ,a co gorsze czy potem nastąpi przekazywanie waszej wiedzy za pomocą pięści ,wyzwisk ,pisania :"ja wiem wszystko a wy to nic nie wiecie i jesteście gorsi ode mnie "itd .Każdy z nas najpierw musi zrobić porządek u siebie w swojej istocie i znów pojawia się problem o którym piszą do mnie młodzi ludzie :czy jak zacznę się rozwijać duchowo to na pewno ich spotkam ?" czyli typowego chciejstwa o którym pisałem w poście "ROZWÓJ DUCHOWY". Najgorsze jest takie założenie : ja będę się rozwijał duchowo tylko po to aby się z nimi skontaktować a jak się nie skontaktują to znak ze rozwój duchowy to ściema "  Jeżeli tak zaczynacie kombinować to na 100% zobaczycie ich wtedy kiedy sie już pokażą wszystkim .Nie będzie przedwczesnego kontaktu ,bo każdy z nas musi zrozumieć że kontakt z dobrymi lub złymi istotami odbywa się na zasadzie energii którą tworzymy ,którą wypełniamy naszą przestrzeń ,a do tego bardzo ważnym elementem jest dusza którą posiadamy ,ta cząstka boska która daje nam życie .Nawiązanie kontaktu ze złymi bytami jest bardzo proste i większość ludzi ma przy sobie te podczepienia ,większość teraz czuje że coś im zabiera energię ,ze coś im przeszkadza się rozwijać i tworzyć dobro .Złe istoty w naszym wymiarze mają bardzo łatwo ,ponieważ system w którym żyjemy oparty jest na negatywnych ,niskich wibracjach  ,na niewolnictwie ,na szerzeniu zła ,nienawiści ,zawiści ,zazdrości itd .Dlatego tak łatwo podczepiają sie pod ludzi którzy dokładnie powielają taki schemat a do tego uważają to za normalność .Czasami te byty dają ludziom  możliwości, które od razu pobudzają ich ego ,podnoszą ich wartość ,bo umieją robić coś czego nikt inny nie potrafi ,ale to zawsze prowadzi do zguby ,bo im większe ego tym większa próżność i pycha a gdy przychodzi nauczka pokory ,wówczas częstym wyjściem jest choroba psychiczna lub samobójstwo .Gdy głos w głowie staje się nie do zniesienia i domaga się swojej energii do istnienia a człowiek zwyczajnie nie może mu jej dać ,bo został odizolowany od innych w szpitalu lub w życiu ,dochodzi do tragedii lub przejęcia ciała.
Ale większość z nas marzy o spotkaniu z istotami dobrymi i teraz najważniejszą rzeczą jest spojrzenie na swoje życie i poukładanie go w całość tak aby tworzyło jak najwięcej dobra .
Spotkałem na swojej drodze ludzi ,którzy maja przy sobie od urodzenia podpięte świadomości dobre .Ludzie ci pisali do mnie o swoim życiu i zawsze wszyscy czuli się wyalienowani w tym świecie ,ich życie nie było pasmem sukcesów a raczej cierpienia spowodowanego świadomością że kompletnie nie pasują do tego świata .Potęgowały to ich niewiarygodne sny w których mieli kontakt z istotami pozaziemskimi ze swojej rasy .Gdy nikt nie mógł im wytłumaczyć dlaczego tu są i po co ,co oznaczają te sny ,wówczas większość z nich zamykała się w sobie lub została izolowana w szpitalach psychiatrycznych lub zwyczajnie wszyscy się od nich odsuwali  i zostawali sami w cierpieniu i poczuciu że są czymś gorszym lub że są chorzy .Teraz gdy wiedza o tym kim są ,znajduję się w necie ,kiedy znajdują podobnych do siebie ludzi ,zaczynają rozumieć po co zostali tu przysłani i co maja robić w tym czasie .Spotkanie normalnego człowieka z kimś kto ma taką świadomość obcą przy sobie ,zawsze powoduję zazdrość ludzi ,i ta zazdrość to bariera która stanowi o tym że  sami nie możecie nawiązać kontaktu z obca rasą . Dobre rasy aby się połączyć z wami musza mieć dobrą energię koło was ,widzieć ją w was samych ,widzieć że panujecie nad niskimi emocjami takimi jak zazdrość ,zawiść ,nienawiść ,poczucie wyższości ,itd .a w was samych są wartości takie jak skromność ,pokora ,miłość ,szczęście ,zrozumienie ,akceptacja ,radość i docenienie daru życia jakim zostaliście obdarowani.Że żadne z was nie jest w stanie wyzwać ludzi którzy nie wierzą lub nie maja wiedzy ,że nie będziecie tłumaczyć to ludziom pięściami i najważniejsze że poradzicie sobie w sytuacji ośmieszenia i szydzenia z was i waszej wiedzy .Dlatego tak ważne jest na początku zrozumienie siebie ,chęć zmiany siebie ale nie dla kontaktu z obcymi tylko dla was samych .Gdy zrozumiecie że wasza dusza ,wam pomaga ,ale nie ma doświadczenia kontaktu z obcymi to ten kontakt może nastąpić tylko wtedy ,kiedy  oni sami ,za zgoda waszej duszy ,będą chcieli tego dokonać . Czekanie na kontakt może doprowadzić do irytacji i frustracji ,co znów przekreśli wszystko nad czym pracowaliście ,dlatego tak ważne są zrozumienie i akceptacja swojej drogi i drogi innych ludzi .
Ja należy do ludzi którzy maja duszę, która ma takie możliwości i potencjał i może kontaktować się z rasami ,ale ten kontakt poprzedzony był zmianą mojego życia ,odrzucenia niskich wartości ,nauką medytacji poprzez klucz jaki został ludziom dany na ziemie a potem ,nie patrząc na szydzenie i ośmieszanie z olbrzymią wiarą pisałem i mówiłem o tym otwarcie  .Nie mam możliwości aby poprosić rasy obce o kontakt z każdym z was bo tego sobie życzycie ,ale wiem ze ludzie których kieruje do mnie Góra ,często mogą uzyskać taki kontakt ,gdy zapanują nad swoim życiem lub zwyczajnie go zrozumieją .Nie oznacza to że każdy kto do mnie przyjdzie lub każdy kto przeczyta ten post będzie miał prawdopodobny kontakt z obcymi .Ten post ma wyjaśnić tylko jak to wszytko działa ,dlaczego jedni maja kontakt a inni nigdy go nie doświadczą.Ma wyjaśnić ludziom ,że to nie oni o tym decydują ,nauczyć ich pokory ,zahamować rozpędzone ego ,ale może też doprowadzić do tego że ktoś posprząta swoje życie ,zmieni je na tyle że stworzy energię gotowa do połączenia z dobrymi rasami i otrzyma taki bonus od losu . Nie wiem kiedy się z manifestują dla nas wszystkich ,wiem że na pewno wydarzy się to po tym jak upadnie ten system ,jak dzieci nowego wymiaru będą prosić ich o to aby sie nam pokazali ,a nasza świadomość będzie na poziomie akceptacji , zrozumienia i miłości .Dopóki będzie istniała świadomość w ludziach która będzie chciała od nich czerpać korzyści ,będzie ich w stanie nazwać brzydalami ,która nie będzie w stanie ich pokochać ,nie pojawią się oficjalnie ,będą mówili przez ludzi tak aż wszyscy zrozumieją,będą pokazywać swoje statki nielicznym , wszytko po to aby ludzie wyzbyli się negatywnych emocji i docenili dobro i pozytywna energię której jest tak mało na tej ziemi .
Napisałem ten post dlatego abyście zrozumieli że każdy z nas jest inną istotą ,każdy ma inna drogę i w życiu nie chodzi o to aby kopiować drogi innych ,albo im zazdrościć ,tylko o to aby stworzyć własną oryginalną drogę ,a wówczas może się zdarzyć wszytko ,a im więcej dobra uczynimy tym lepszy będzie ten świat i szybciej wszyscy razem zapracujemy na to aby spotkać istoty pozaziemskie .
Ps kochani nie prowadzę też nauki medytacji ,to nie moje zadanie ,wiem że Góra będzie chciała stworzyć tutaj na ziemi centrum rozwoju duchowego ,który będzie dostępny dla wszystkich ludzi .Centrum które skupi wszystkich ludzi z potencjałami i możliwościami aby pomagać innym ,tak aby wszyscy mogli pozbyć się podczepień ,nienawiści ,zawiści i zrozumieli czas który teraz się tworzy .Jednak na razie każdy sam musi się określić i popracować nad sobą ,a ja i reszta moich przyjaciół jesteśmy po to dani na tą planetę aby wam w tym pomóc .

Komentarze

  1. Chciała bym wesprzeć to co napisałeś kilkoma zdaniami od siebie do czytelnika. :) Hmm i tak siedzę przewijając w dozie nostalgii obrazy wspomnień i do prawdy nie wiem od czego i jak zacząć. Choć wiem co chcę napisać tylko jak to wyjaśnić a nie wdać się w rozległe opisy, nie po to by się chełpić, absolutnie nie. Po to by przybliżyć jedynie co chcę powiedzieć, czym podzielić. Może po prostu napisze co myślę i czuję i jakoś to jak zawsze będzie :P

    Ja właściwie nigdy nie spotkałam się z jakimkolwiek przejawem wywierania na mnie presji ze strony Braci i Sióstr z gwiazd jak to poetycko a prawdziwie ujmę. Owszem rozmawiałam na kilka poważniejszych tematów, gdzie albo sama chciałam znać odpowiedzi jak na przykład kwestie tak zwanej religii w kontekście Ich historii, albo technologii. Odpowiedzi co do technologii były raczej wymijające, co do "religii" szokująco trafne gdzie nie było dyskusji po jednym zdaniu a wielogodzinne zadumanie, właściwie do dziś choć sama to wiedziałam jestem pod ogromnym wrażeniem. W sprawach, cywilizacyjno społecznych długo musiałam trawić pewne aspekty, wręcz mnie odwieziono by dać mi na to czas. Więc to też nie była żadna presja. Dziś rozumiem, zgadzam się w tamtych kwestiach, rozumiem nowe. Więc kontakty zawsze były przyjazne, wręcz wynikające z obustronnej tęsknoty często. W końcu wiąże nas wiele relacji i nie jedna beczka soli na przestrzeni wielu wcieleń i domów. Więc Rodzina. Rodzinne relacje i ciepłe przyjęcie na jednej z Planet, wizyty na innych. Było pięknie i troszkę tęsknie, wzdycham na myśl o przyjaciołach, o wspólnej kolacji, wypadach i tak dalej co pominę ale pozytywnie. Wszechświat aż tętni życiem, a istoty jakie spotykałam aż biły pięknem w szerokim pojęciu. Zmierzam do tego i chcę powiedzieć że w konsekwencji dane mi było zaznać życia na kilku Planetach ale zawsze jednak tęskniłam do Domu i wzdychałam w niebo starając się wypatrzyć choćby region na jakim znajduje się Słońce po jakimś czasie. Ziemia z jaką związałam swój los już bardzo dawno temu, mimo wszystkich swoich trudności, a może właśnie dla tego, jest jednym z najpiękniejszych Planet i miejsc we wszechświecie :) . Dane mi było zrozumieć, choć nie zastanawiałam się nad tym, że to jest właśnie miejsce w którym właśnie teraz pragnę być, doświadczać i pracować na ile potrafię. Długo by pisać, wyjaśniać jak to nic nie jest tak piękne jak Życie, gdzie technologia to są tylko graty jak patelnia, a każda istota ma swoje "problemy". Tu cel jest piękny. ... Tu zawsze było wspaniale i niepowtarzalnie. Chciałam byście spojrzeli na swoje życie, kochaną Planetę Matkę, kwestie do rozwiązania nieco innym okiem :)

    Dodam tak na koniec, choć jak gdyby nie na temat że Wszechświat jest naszym Ciałem, bo co nam po ciele bez Niego ;) ... Więc i My Wszyscy Rodzeństwem. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

DIAGNOZOWANIE LUDZI I KOLEJNE POTENCJAŁY ADEKWATNE DO SYTUACJI NA ZIEMI .czym się zajmuję

przepowiednie dla polski 2015-ostatni argument -prawda o smoleńsku

przepowiednia z 1849 roku przez Ludwika Roccy - dotyczące świata i Polski

ISLAMIŚCI - WOJNA ,TERRORYŚCI ? CZY POKAZANIE NAM PRAWDZIWEGO OKUPANTA oraz lekcja pokory dla Pawła Kukiza

rozmowa z anunnaki o kontroli umysłów nibiru ,ziemi ,strażnikach wolnej woli

30 września Ratunek dla Europy - nadzieja dla europejczyków to Jedność i zrozumienie działań Rosji -przekaz od istoty z ORIONA

PLAN ZŁA-OKUPANTA NA WRZESIEŃ I RESZTĘ ROKU - UPADEK BANKU I PODKRĘCENIE SPIRALI NIENAWIŚCI DO ISLAMISTÓW oraz jak ochronić się przed tym absurdem

analityk Jacques Baud o Ukrainie -prawda która szokuje - Usa,Unia w roli niszczenia kraju

UPADEK EUROPY DLA RATOWANIA DOLARA CZY WYBAWIENIE I TEST WIARY DLA EUROPEJCZYKÓW?